40 felett is csak akkor nem tartod az alakodat, ha nem edzel!

Sokszor hallom már, hogy 40 felett már nehéz megtartani az alakunkat..hát igen, ha valaki nem jár le edzeni és nem tölt minőségi időket azzal, hogy magára figyeljen, gondolok itt a testmozgás mellett a megfelelő mennyiségű pihenésre, minőségi étkezésre is, akkor ne várjon csodát!

Hidvégi Andi Tréning-élet-edzés-életmód- 40 felett

Egy kedves régi vendégemmel beszélgettem, aki sok év után újra jár hozzám, csak személyi edzésre. Ő mondta ezt nekem: “-fiatal koromban másképpen volt, szép, feszes testem volt, tudtam tartani az alakomat, most pedig..” és sorolta..akkor jöttem rá arra, hogy az emberek azokba a megszokott, sztereotip mondatokba kapaszkodnak, amiket hoznak valószínűleg a családból vagy a környezetükből és ráadásul el is hiszik, hogy az úgy is van, és sajnos azt kell, hogy mondjam, hogy ezeket a mondatokat meg kell hogy cáfoljam!

A vendégemnek feltettem pár jól irányzott kérdést és rájött, hogy nem tett ő meg sok mindent az eltelt pár évben, amíg nem találkoztunk, vagyis nem edzett, az étkezésre az utóbbi időben figyelt csak és most pedig heti 2 alkalommal tud helyet szorítani az edzésnek a 20 évvel ezelőtti heti 8-10 órának…! Teszem hozzá, hogy aki korábban rendszeresen edzett, az hamarabb vissza tud állni, ráadásul a Pilates módszerrel sokkal jobban, koncentráltabban tud dolgozni abban a heti 2 órában is, így ő is kezdi visszanyerni a 20 évvel ezelőtti alakját!

Szóval ha nem érzed a 20 évvel ezelőtti formádban magadat, az nem a kor miatt van. hanem mert kifogásokat gyártasz vagy hozol valahonnan, amit hallottál arra, miért is “természetes” 40 felett már elengedni magunkat…

Nahát kedves 40 felettiek! Munkára fel, döntsetek, gyertek edzeni és meglátjátok, hogy ennyi idősen is lehet igazán energikusan éreznünk magunkat, visszanyerve fiatalos vitalitásunkat és alakunkat is! Én így élek és már nekem sincs annyi órám, hiszen személyi edzéseket tartok :)..és sokszor sokkal jobban érzem magamat a bőrömben, mint 20 évvel ezelőtt!

Szóval szorítsatok helyet a rendszeres és minőségi edzéseknek és változtassatok a pihenési-alvási szokásaitokon és figyeljetek a minőségi étkezésre is!

Sok sikert Nektek!

Hidvégi Andrea

Legutóbbi bejegyzések

Reformer Pilates Gép

A Reformer Pilates gép napjaink egyik legnépszerűbb eszköze, mindezt a sokoldalú felhasználási lehetősége miatt, illetve napjaink rossz testtartási szokásaiból adódó gerinc problémák megelőzésére és rehabilitációjára is tökéles eszköz! Mi

Tovább »

34 Pilates gyakorlat

A Pilates mint program egyre népszerűbb szerte a világon! Hatását tekintve kiemelkedő, hiszen a testi és mentális egészség áll a középpontban, miközben nagyon alapos és hatékony alakformáló óra is!

Tovább »

Mire jó a Pilates?

A Pilates napjaink egyik legnépszerűbb edzés típusa, hiszen tökéletesen formálja az alakot, feszesít és a gerincet tartja a fókuszban! Egyenletes terhelést ad, miközben nagyon szépen formálja az alakot és

Tovább »

Archívum